Interim marketing/communicatie & secretarieel medewerker gezocht

Nieuws

Interim marketing/communicatie & secretarieel medewerker gezocht

dinsdag 14 maart 2023

Vind jij een divers takenpakket belangrijk? Heb je relevante ervaring met online marketing? Werk je nauwkeurig en krijg je energie van plannen, organiseren en secretariële werkzaamheden? Voor het vervangen van een zwangerschapsverlof zijn wij op zoek naar een tijdelijke kracht (6 tot 12 maanden) voor de functie van marketing/communicatie & secretarieel medewerker bij het NGB.

Wie zijn wij?
Het NGB (Nederlands Genootschap van Bedrijfsjuristen) is de beroepsvereniging van bedrijfsjuristen en heeft ongeveer 1.800 leden. Het NGB organiseert opleidingen en bijeenkomsten die zijn toegespitst op de praktijk van de bedrijfsjurist. Wij brengen vier keer per jaar een ledenmagazine, De Bedrijfsjurist, uit. Daarnaast organiseren wij in november ons jaarcongres waarbij wij in 2023 de nationale enquête bedrijfsjuristen presenteren. Ons kantoor is gevestigd in Den Haag.

Het NGB wordt geleid door een bestuur van acht bedrijfsjuristen, dat ongeveer tien keer per jaar vergadert. Het dagelijks werk gebeurt op het secretariaat, dat uit drie personen bestaat (de directeur de bestuursmedewerker en de Marketing/Communicatie & secretarieel medewerker).

Wat ga je doen?
De functie is van 15 april 2023 tot 1 oktober 2023 voor 3 a 4 dagen in de week en van 1 oktober 2023 tot 1 april 2024 voor 2 a 3 dagen in de week. Je werkplek is hybride waarmee we bedoelen dat je zowel thuis als op kantoor (Malietoren, Den Haag) kan werken.

Marketing & Communicatie

  • Plaatsen van content op en beheren/actualiseren van de website www.ngb.nl en mijn.ngb.nl
  • Opmaken en uitsturen van De Bedrijfsjurist, nieuwsbrieven en e-mails over deelname aan NGB bijeenkomsten;
  • Plaatsen van content op sociale media kanalen zoals LinkedIn;
  • Contact met sprekers, mediapartners e.d. over content voor de website, nieuwsbrief, De Bedrijfsjurist, partner platforms;
  • Aanwezig zijn bij en het hosten van (online) evenementen.

Secretarieel & Administratief

  • Beantwoorden/afhandelen van e-mails/vragen van leden;
  • Voorbereiden stukken voor en notuleren van bestuursvergaderingen en ALV’s;
  • Behandelen van inschrijvingen voor evenementen;
  • Opmaken van certificaten van deelname voor deelnemers van NGB bijeenkomsten;
  • Maken van reserveringen en contact daarover met locaties;
  • Verwerken van evaluaties van alle NGB bijeenkomsten;
  • (Digitaal) archiveren van belangrijke stukken/publicaties/correspondentie;

Wie zoeken wij?
Een communicatief vaardige en resultaatgerichte Marketing/Communicatie & secretarieel medewerker die goed zelfstandig kan werken. Je kunt makkelijk schakelen tussen de verschillende taken en krijgt energie van plannen, organiseren en het ontzorgen van je collega`s.
Daarnaast neem je het volgende mee:

  • Je werkt zorgvuldig, accuraat en hebt een goed gevoel voor taal (Nederlands);
  • Ervaring en kennis op het gebied van online marketing en websitebeheer;
  • Vaardig met ICT en kennis van Microsoft Office;
  • HBO werk- en denkniveau.

Solliciteren
Barbara Kröner | info@ngb.nl | 070 - 349 0437

Sluiten