Naamgeving-strategie

De sessie:Naamcreatie in Balans' Mis deze kans niet om jouw kennis op dit gebied te vergroten en jouw organisatie nog beter van dienst te kunnen zijn.
Internationaal naming & verbal branding agency Globrands neemt jullie mee op het pad van het strategische en creatieve (voor-)traject van een brand; al datgene dat plaatsvindt lang voordat juristen gevraagd worden te kijken naar de juridische aspecten van een brand en of dat brand ook een geregistreerd merk kan worden. Naast een een tipje van de sluier te krijgen over het ideale voortraject, zullen jullie ook zelf met het maken van een merk in break-out sessies aan de slag gaan. De sessie wordt verzorgd door Margot Jegerings, naming and branding consultant bij Globrands, en wordt gehost door Novagraaf, internationale IE-dienstverlener en technologiespecialist. Margot zal jullie wegwijs maken in termen als brand promise, brand strategy en naming architecture en inzicht geven in hoe deze aspecten jullie kunnen helpen bij TM portfolio management en het beter begrijpen en ondersteunen van collega’s in de business. Als je vast meer wilt weten, lees dan: 'Programma van Naamsgeving-strategie
Op donderdag 21 maart: | |
14:30 - 15:00 | Inloop |
15:00 - 17:00 | Bijeenkomst Door Margot Jegerings (Globrands) |
17:00 - 18:00 | Netwerkborrel |