Nieuwe medewerkers NGB
Nieuwe medewerkers NGB
maandag 13 januari 2025
Sinds 6 januari j.l. heeft het NGB twee nieuwe medewerkers: Senna de Mol, officemanager, en Xiomarah Chotoe, marketing- en communicatiemedewerker. Zij nemen het werk over van Henriette van Wermeskerken en Kimberly Kuiper, die het NGB verlaten.
Senna en Xiomarah stellen zich graag aan de NGB-leden voor.
Senna de Mol (26), officemanager: ‘Samen met mijn bejaarde kat woon ik in Leiden. Afgelopen juni ben ik afgestudeerd met een master in Biology and Business Studies aan de Universiteit Leiden. Na een bachelor in Biologie heb ik gekozen om verder te gaan richting de businesskant omdat ik erg veel plezier heb gehad tijdens mijn bestuursjaar bij de studievereniging.
Daarna heb ik tijdens mijn master een half jaar gewerkt als marketing stagiair bij het hoofdkantoor van AniCura waar ik erachter kwam dat ik graag het manusje-van-alles uithang. Mijn andere stage bestond uit een onderzoek naar het effect van verkeersgeluid onder bruggen op het geluid van bootsmannetjes (wantsen die onder water leven). In mijn vrije tijd ben ik nog steeds graag in de natuur te vinden of op stal bij mijn verzorgpaard.
Ik heb veel zin om aan deze nieuwe uitdaging te beginnen en als deel van het secretariaat te ondersteunen bij alle mooie dingen die het NGB op de planning heeft staan. De eerste dagen zijn voorbij gevlogen, met een hoop informatie maar ook gezelligheid. Als officemanager ben ik straks degene die jullie als eerste spreken wanneer jullie ons mailen en ik zal te zien zijn als host van verschillende webinars. Daarnaast zal ik verschillende taken achter de schermen oppakken voor bijeenkomsten, certificaten en websitebeheer. Graag tot ziens op een van de NGB-activiteiten, of natuurlijk in de info-mailbox!'
Xiomarah Chotoe (33), communicatie- en marketingmedewerker: ‘Schrijven en creatief bezig zijn, zijn altijd mijn passies geweest. Het was voor mij dan ook een logische keuze om deze elementen in mijn werk te integreren. De afgelopen jaren heb ik ontzettend veel gecreëerd en uitgerold, waaronder contentstrategieën, marketingcampagnes en het uitbouwen van (nieuwe) merken.
Met inmiddels meer dan acht jaar ervaring in marketing en communicatie, in uiteenlopende branches van offshore tot accountancy, heb ik geleerd hoe belangrijk het is voor een organisatie om zichtbaarheid en naamsbekendheid te vergroten. Dit is precies wat ik bij het NGB wil bereiken: voortbouwen op de solide basis die er al ligt en deze verder versterken.
In mijn vrije tijd geniet van het samenzijn met mijn man en onze twee dochters, van vijf jaar en vijf maanden oud. Hoewel mijn liefde voor lezen momenteel wat op de achtergrond staat door het drukke gezinsleven, probeer ik toch af en toe een goede roman op te pakken. Daarnaast houd ik van lekker eten en probeer ik graag nieuwe restaurantjes uit.
Met veel enthousiasme kijk ik uit naar de komende periode, waarin ik steeds meer wegwijs wordt in het NGB en mijn steentje bijdraag aan de mooie plannen. Ik hoop jullie allemaal te ontmoeten tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst. En wie weet zitten we een keer tegenover elkaar voor een interview voor De Bedrijfsjurist!'